English Română

Termeni si conditii

Tipareste aceasta pagina

Disclaimer:

Evolio nu este responsabil si nu isi asuma nicio obligatie pentru orice pierderi sau daune care rezulta din descarcarea si utilizarea altor programe software disponibile pe alte site-uri, in afara de Evolio.ro. Compania nu ofera nici un fel de garantie in privinta acuratetei, securitatii sau utilitatii folosirii altor servicii decat cele oferite de service-ul autorizat Evolio.

Memoria interna de stocare a dispozitivelor Evolio prevazute cu Android (smartphone, tableta) este o memorie permanenta partionata in asa fel incat o parte ramane la dispozitia utilizatorului pentru instalarea aplicatiilor si fisierelor multimedia, restul fiind ocupat de sistemul de operare si grafica GPU

Evolio nu este responsabil pentru disponibilitatea informatiilor de pe alte site-uri externe si nu sprijina continutul lor.

Conditii de acordare a garantiei

! Perioada standard de garantie este de 2 ani de la data cumpararii produsului (tableta, smartphone, smartwatch, GPS, bratara fitness, scooter electric, camera video sport, sisteme audio). Perioada de garantie a accesoriilor standard si a acumulatorului livrate impreuna cu acesta este de 6 luni de la data cumpararii produsului.
Durata medie de utilizare a produsului este mentionata in certificatul de garantie.


Perioadele de garanţie prezentate mai sus sunt date cu titlu de referinţă, existând posibilitatea unor variaţii în cadrul acestor grupe de produs.
Pentru detalii specifice, vă rugăm să consultaţi documentaţia care însoţeşte fiecare produs.

In cazul Garantiei pentru display spart a smartphone-urilor care au aceasta optiune in pachetul initial de vanzare (Evolio M5 si X5), inlocuirea display-ului este gratuita o singura data, pe o perioada de 6 luni de la data achizitiei produsului. In cazul spargerii display-ului in primele 6 luni de la achizitia produsului, acesta va fi inlocuit gratuit, insa se va pierde garantia standard a produsului, iar celelalte componente gasite defecte se pot repara contra cost in maxim 30 zile conform produselor reparate in afara garantiei.
In cazul achizitionarii Garantiei Premium Evolio pentru produsele care au inclusa in pachetul initial de vanzare si inlocuire gratuita de display (Evolio M5 si X5), Garantia Premium include: Garantie standard extinsa la 3 ani, Express service, Prelungirea perioadei de inlocuire gratuita a display-ului la 12 luni.

In cazul produselor care au garantia anulata se va percepe o taxa de transport de 15 lei suportata de destinatar.

Informaţii cu caracter general

Vă aducem la cunoştinţă principalele aspecte privind drepturile legale de care dispuneţi prin achiziţionarea unui produs EVOLIO.

Garanţia produselor se asigură în conformitate cu Legea Nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată (r1), OG 21 / 1992 privind protecţia Consumatorilor, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare de la data vânzării, Legea 476/2006 şi normele de aplicare în vigoare la data vânzării, completate cu prevederile Certificatelor de Garanţie şi ale Instrucţiunilor de Utilizare ale produsului, predate la data achiziţiei acestuia.

Perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul de nefuncţionare al produsului, scurs de la data predării acestuia pentru reparare şi până la data repunerii în stare de funcţionare şi a notificării în scris a consumatorului despre acest lucru. Prelungirea termenului de garanţie se va înscrie în Certificatul de Garanţie de către prestatorul de servicii autorizat care a efectuat reparaţia în perioada de garanţie.

Produsele EVOLIO au în componenţă subansamble electronice şi mecanice care necesită respectarea cu stricteţe a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare, exploatare, conectare, întreţinere şi reparare prevăzute în Manualul de Utilizare.

Pentru produsele care nu respectă condiţiile de acordare a garanţiei sau care sunt în afara perioadei de garanţie, pe toata durata medie de utilizare a produsului, EVOLIO poate asigura service contra cost prin intermediul reţelei sale de Centre de Service autorizate.

Consumatorului i se garantează că pe durata perioadei de garanţie, în condiţiile normale şi specificate de utilizare a produsului, în cazul apariţiei neconformităţilor, acestea vor fi înlăturate în primul rând prin reparare sau, dupa caz, prin înlocuire, reducere de preţ sau restituirea contravalorii, în conformitate cu legislaţia mai sus amintită. Înlăturarea neconformităţilor se va face în Centrele de Service autorizate EVOLIO. Lista Centrelor de Service autorizate este menţionată pe site-ul www.evolio.ro.  Pentru a localiza centrele de service autorizate, puteţi apela şi la unităţile comerciale de la care a fost achiziţionat produsul.

Neaplicarea garanţiei

Nu constituie obiectul garanţiei lipsa de conformitate derivată din:

  • utilizarea produsului în aplicaţii ce necesită performanţe şi calităţi altele decât cele oferite de clasa şi scopul pentru care este destinat produsul sau în afara specificaţiilor tehnice aferente;
  • uzura normală a produselor (ex. uzura fizica, mecanică şi electrică, scăderea în timp a luminozităţii ecranelor);
  • utilizarea produsului în condiţii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greşită, acţiunea şocurilor, vibraţiilor, loviturilor sau altor  forme de abuz fizic, utilizarea de accesorii altele decât cele indicate de producător în specificaţiile tehnice, utilizarea produsului în condiţii de mediu necorespunzătoare – acţiuni ale substanţelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzată de intemperii);
  • manipularea sau instalarea greşită (ex: instalarea greşită a bateriilor sau a acumulatorilor, utilizarea altor modele de surse de alimentare sau accesorii decât cele livrate sau indicate de producător);
  • setări greşite ale produselor sau programelor, virusări, deteriorarea sau funcţionarea necorespunzătoare a sistemului de operare, a fişierelor de configurare sau a programelor instalate; folosirea altor drivere sau programe decât cele originale care însoţesc produsul; eventualele incompatibilităţi de natură software sau hardware ce pot apărea la folosirea produselor EVOLIO împreună cu alte produse; Evolio nu poate fi facut facut raspunzator de nefunctionarea totala sau partiala a programelor software create de terti (programe incompatibile total sau partial cu produsele Evolio: tablete, notebook, eBook Reader, GPS)
  • deteriorări termice, mecanice şi plastice ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, vibraţiilor, intemperiilor, neglijenţei în utilizare sau a oricăror altor factori, independent de Producător
  • alte situaţii specificate în Certificatul de garanţie care însoţeşte produsu


Termenul de reparatie al produselor aflate in afara garantiei este de 30 zile in functie de disponibilitatea pieselor. Garantia pieselor inlocuite este de 30 zile.
 

Cum procedez când am nevoie de service

În cazul în care aveţi nevoie de asistenţă în service, contactaţi Centrul de Service autorizat. Vă rugăm să aveţi numărul de model, seria produsului, data şi locul achiziţiei, precum şi o scurtă descriere a problemei sau subiectului de interes atunci când contactaţi Centrul de Service.

Produsele in garantie care se trimit in sediul nostru din Strada Grigore Cobalcescu nr 39, Sector 1, Bucuresti, trebuie trimise prin firma de curierat DPD Curier cu plata la destinatie. Comanda se realizeaza telefonic la sediul central - 021.250.93.60 sau direct la cel mai apropiat centru din localitatea dumneavoastra- vezi aici punctele de acces DPD Romania. Costurile de transport sunt suportate de Televoice Grup SRL.

Dacă produsul este ieşit din perioada de garanţie, contactaţi Centrul de Service autorizat pentru o intervenţie contra cost.
Email: suport@evolio.ro
Telefon: 021.300.2003

Contact departament tehnic Evolio:  suport@evolio.ro

 

Politica de confidentialitate a datelor

Evolio.ro se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.

Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe Evolio.ro, privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. Evolio.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

Prin lansare unei comenzi utilizatorul isi da expres consimtamantul sa primeasca comunicari comerciale.
Evolio.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul Evolio.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.

De asemenea, daca utilizatorii nu mai doresc sa primeasca newsletterul Evolio, se pot dezabona aici, sau utilizand linkul din footer-ul newsletterulului Evolio.ro primit prin email.

In cazul optarii pentru plata online, procesarea datelor de card se face pe serverele PAYU, iar Evolio.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Pentru informare si suport, ne puteti contacta la adresa suport@evolio.ro,